Wydarzenia
1. DZIEŃ MUZYKI
(wydarzenie z modułu „W krainie Muz”, zad. 5 – Piosenka jest dobra na wszystko)
*******************************************************************
2. DZIEŃ ZNACZKA POCZTOWEGO
(wydarzenie z modułu „Piękno regionu”, zad.5 – Miasto z pocztówki)
*******************************************************************
3. WŚRÓD NOCNEJ CISZY…
(wydarzenie z modułu W Krainie Muz, zad. 4 – Wśród nocnej ciszy)
Wspólne śpiewanie i granie kolęd z uczniami na jednym z naszych oddziałów. Rozwiązywanie quizu oraz tworzenie kolorowej choinki z elementów kolorowanki w puzzlach.
*********************************************************************
4. PIĘKNO TRADYCJI
(wydarzenie z modułu Piękno Regionu, zad. 1 – Piękno tradycji)
Uczniowie klas 1- 3 zostali zapoznani z tradycją rogali świętomarcińskich. W ramach zajęć dzieci poznały legendę o św. Marcinie i Koziołkach Poznańskich.
******************************************************************
5. MOJE MIASTO – MOJA DUMA
(wydarzenie z modułu : Piękno regionu, zad 8. – Moje miasto – moja duma)
Uczniowie zapoznali się z legendą o poznańskich koziołkach .
*****************************************************************
6. PEJZAŻE POLSKI
(wydarzenie z modułu „W krainie Muz”, zad. 10 – Pejzaże Polski)
Podczas zajęć dzieci i młodzież obejrzały prezentacje multimedialną ukazującą piękno polskiej przyrody. W czasie trwania zajęć opowiadaliśmy o przepięknych miejscach w Polsce, które wywarły na uczniach niezapomnianie wrażenia. Zorganizowany został mini konkurs plastyczny na oddziale oraz wystawa prac Galeria Sztuki Dziecięcej.
*************************************************************
7. WIELCY, MALI ARCHITEKCI
(wydarzenie z modułu „W krainie Muz”, zad.12 – Wielcy, mali architekci)
Uczniowie naszej szkoły uczestniczyli w zajęciach pt.: „Wielcy Mali Architekci”. Poznali największe budowle świata . Najwyższe i największe wieże, pomniki i statuy świata. Odkryliśmy że najwyższa, zbudowana całkowicie z drewna wieża- radiostacja znajduje się w Polsce. Dzieci zamieniły się w budowniczych takich budowli jak Big Ben, Potronas Twin Towers, Krzywej Wieży w Pizie czy Koloseum.
*************************************************************
8. TYDZIEŃ UPRZEJMOŚCI
(zadanie z modułu „Kocham Lubię Szanuję”, zad.2 – Tydzień Uprzejmości)
*************************************************************
9. SAVOIR VIVRE PRZY STOLE
(zadanie z modułu „Kocham, Lubię, Szanuję”, zadanie 12 – Savoir Vivre przy stole)
W TYGODNIU UPRZEJMOŚCI uczniowie młodszych klas zaznajomili się z zasadami savoir -vivre. Swoją wiedzę z znajomości zasad etykiety przy stole sprawdzili w quzie oraz sami nakrywali do stołu.
https://view.genial.ly/600f296f1992660dbca79d29/presentation-monika
*************************************************************
10. NA LUDOWĄ NUTĘ
Uczniowie wraz rodzicami oraz z nauczycielami na zakończenie Tygodnia Uprzejmości nagrali filmik z interpretacją pieśni ludowej pt.: „Świniorz”.
https://youtu.be/VP_fSnD-cMg
*************************************************************
11. W GALERII SZTUKI
*************************************************************
12. KODEKS DOBREGO ZACHOWANIA
*************************************************************
13. W MAGICZNYM ŚWIECIE DŹWIĘKÓW
*************************************************************
14. SIŁA BAJEK
BRZYDKIE KACZĄTKO
*************************************************************
15. ŚWIĘTUJEMY DZIEŃ TEATRU
*************************************************************
16. Zaświeć na niebiesko- Dzień Świadomości Wiedzy o Autyzmie
(zadanie z modułu „Kocham, lubię, szanuję”, zad. 6 – „Zaświeć na niebiesko – Dzień Świadomości wiedzy o autyzmie”)
*************************************************************
17. PALMA WIELKANOCNA
(zadanie z modułu „Piękno regionu”, zad. 5 – „Palma wielkanocna”)
*************************************************************
18. TAŃCOWAŁA IGŁA Z NITKĄ
(zadanie z modułu „Piękno regionu”, zad. 11 – „Tańcował igła z nitką”)