Wydarzenia
Moduł III – KOCHAM LUBIĘ SZANUJĘ (zad. 24 – Kochamy naszą planetę).
**************************************************************************************************
Moduł I – W KRAINIE MUZ (zad. 13 – Mistrzowie Pędzla)
Moduł I – W KRAINIE MUZ (zad. 14 – Najpiękniej maluję)
Przedszkolaki zapoznały się dziełami Wincenta Van Gogha oraz tworzyły reprodukcje jego dzieła pt.:” Słoneczniki”.
**************************************************************************************************
Moduł III – KOCHAM LUBIĘ SZANUJĘ (zad. 1 – Kodeks dobrego zachowania)
**************************************************************************************************
Moduł II – TU JEST MOJE MIEJSCE (zad. nr 18 – Moja okolica)
Uczniowie naszej szkoły wykonali zadania pt.: „Moja okolica”. Dzieci miały przyklejone na kartkach zdjęcie z elementem okolicy, natomiast resztę krajobrazu musiały same dorysować według własnego wyobrażenia. Technika wykonywanych prac była dowolna. Powstały bardzo piękne i urokliwe jesienne krajobrazy.
**************************************************************************************************
Moduł III – KOCHAM LUBIĘ SZANUJĘ (zad. nr 3 – Siła bajek)
Odkrywając siłę bajek i wspólnego czytania świętowaliśmy Dzień Postaci z Bajek.
**************************************************************************************************
Moduł I – W KRAINIE MUZ (zad. nr 9 – Tanecznym krokiem – wykonanie tańca do muzyki klasycznej. ludowej lub filmowej)
**************************************************************************************************
Moduł I – W KRAINIE MUZ (zad. nr 1 – W magicznym świecie dźwięków)
Poznajemy instrumenty muzyczne.
**************************************************************************************************
**************************************************************************************************
Moduł I – W KRAINIE MUZ (zad. nr 6 – Wśród nocnej ciszy)
**************************************************************************************************
Moduł IV – KULTURY ŚWIATA (zad. nr 18 – Herbatka u króla)
**************************************************************************************************
Moduł IV – KULTURY ŚWIATA (zad. nr 25 – Dzień spagetti)
**************************************************************************************************
Moduł IV – KULTURY ŚWIATA (zad. nr 19 – Smerfne zabawy i gofry)
W ramach projektu odbyły się zajęcia edukacji wczesnoszkolnej pt. :”Smerfne zabawy i gofry. Z wizytą w Belgii”. Uczniowie mieli okazję poznać informacje dotyczące tego kraju oraz historię powstania Smerfów. Rozwiązywali zadania i z radością obejrzeli odcinek kultowego serialu.
Podczas innych zajęć uczniowie odbyli wirtualną podróż do Belgii. Młodzież poznała tajniki belgijskiej kultury, a także sprawdzała swoją wiedzę o jednej z najbardziej znanych kreskówek na świecie, jaką są „Smerfy”. Na koniec zajęć była także okazja skosztowania jednego z belgijskich przysmaków- gofrów.
**************************************************************************************************
**************************************************************************************************
Moduł III – KOCHAM LUBIĘ SZNUJĘ (zad. nr 9 – Młodsi starszym pomagają)
Na zajęciach przeprowadzona została pogadanka na temat problemów osób starszych. Uczniowie mieli możliwość wczuć się w osobę starszą za pomocą obciążników i specjalnych okularów, które utrudniały poruszanie się. Powstał też plakat o tym, w jaki sposób można pomóc osobie starszej w jej codziennym funkcjonowaniu.
**************************************************************************************************
Moduł I – W KRAINIE MUZ (zad. nr 18 – Świętujemy Dzień Teatru, zad. 20 – Teatr lalek)
W ramach projektu „Z kulturą mi do twarzy” oraz z okazji Międzynarodowego Dnia Teatru, który obchodzimy 27.03, teatrzyk Kroplóweczka przedstawił spektakl pt.: „Wiosna tuż, tuż ”. Po zakończeniu przedstawienia uczniowie odgadywali zagadki związane z wiosną, roślinnością oraz zwierzętami. Mieli możliwość samemu odegrać krótka scenkę, oraz przygotowywali kukiełkę w formie Pani Wiosny.
**************************************************************************************************
Moduł I – W KRAINIE MUZ (zad. nr 25 – W krainie legend)
W ramach projektu z „Kulturą mi do twarzy” w naszej szkole odbyły się zajęcia dotyczące legend polskich. Uczniowie poznawali legendy, rozwiązywali quizy i wykonywali ilustracje. Uwspółcześniali znane wersje.
**************************************************************************************************
Moduł I – W KRAINIE MUZ (zad. nr 21 – Dawno, dawno temu, za górami, za lasami…)
**************************************************************************************************
Moduł I – W KRAINIE MUZ (zad. nr 24 – Sny Andersena)
Podczas zajęć uczniowie wykonywali ilustracje do znanych baśni Andersena.
**************************************************************************************************
**************************************************************************************************
**************************************************************************************************
Moduł III – KOCHAM LUBIĘ SZANUJĘ (zad. nr 29 – Bezpieczni w sieci)
**************************************************************************************************
Moduł I – W KRAINIE MUZ (zad. nr 31 – Międzynarodowy Dzień książki dla Dzieci)
**************************************************************************************************
**************************************************************************************************
Moduł IV – KULTURY ŚWIATA (zad. nr 25 – Z wizytą w Izraelu)
**************************************************************************************************
Moduł IV – KULTURY ŚWIATA (zad. nr 12 – Piasek pustyni)
Podczas zajęć odbyła się pogadanka o tym, gdzie znajdujemy piasek, jakiego jest koloru, do czego możemy go używać. Dzieci oglądały filmiki, na których artyści „rysują” piaskiem na szkle. Uczniowie pisali palcem na piasku literki, cyferki, imiona, rozwiązywali działania oraz wykonali prace plastyczne z jego użyciem.
**************************************************************************************************
Moduł I – W KRAINIE MUZ (zad. nr 12 – Śladami przeszłości – wizyta w muzeum)
**************************************************************************************************
Moduł IV – KULTURY ŚWIATA (zad. nr 4 – Sałatka grecka – grecka uczta bogów)
**************************************************************************************************
Moduł I – W KRAINIE MUZ (zad. nr 31 – Fotografia nieoczywista)
**************************************************************************************************
**************************************************************************************************
**************************************************************************************************
Moduł IV – KULTURY ŚWIATA (zad. nr 11 – Egipskie szyfry)
Zgłębialiśmy tajniki egipskiego pisma i mieliśmy okazję pisać wiadomości przy użyciu hieroglifów i tabletów. W dalszej części zajęć poznawaliśmy najbardziej znane w historii szyfry, a następnie za ich pomocą rozwiązywaliśmy zaszyfrowane wiadomości.